۲۵ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۹

مدیر جهاد کشاورزی فامنین خبر داد؛

جذب ۸۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فامنین

جذب ۸۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فامنین

همدان-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از جذب ۸۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون خبر داد و گفت: ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید ادوات و مکانیزاسیون به شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور خزایی از جذب ۸۲ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون در فامنین خبر داد و اظهار کرد: تسهیلاتی افزون بر ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی به فامنین اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات شامل مکانیزاسیون در زیربخش‌های زراعت، حفظ نباتات، دام و طیور، شیلات و گیاهان دارویی است افزود: با اختصاص این اعتبار و با تلاش و پیگیری‌های مجموعه جهاد کشاورزی همچنین بانک عامل تاکنون ۷۶ پرونده با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین یادآور شد: از این میزان، تسهیلات ۴۵ فقره پرونده با اعتبار ۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان جذب شده است.

وی با تاکید بر اینکه این تسهیلات برای خرید ۴۵ دستگاه در زیربخش‌های زراعت شامل انواع دنباله بندها، ماشین آلات دام و طیور و ۹ دستگاه سمپاش توربولاینر در حوزه حفظ نباتات پرداخت شده است تصریح کرد: ماشین آلات و ادوات یکی از عوامل افزایش تولید در بخش کشاورزی به شمار می‌رود.

خزایی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی تمام توان و تلاش خود را در راستای جذب حداکثری سهمیه خرید این ادوات به کار بسته است.

کد خبر 5995619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha